Yippi,, vår!!

Skrivet 2012-03-13 Klockan 07:47:54



Äntligen är våren här på allvar, det känns så iallafall, vi har haft ett par kanondagar med sol som har varit helt underbara. Har suttit ute i solen i lä och läst och det har varit så skönt, vi är på väg mot rätt årstid nu, längtar verkligen till sommaren och värmen.

Nyss hemkommen från en jobbarnatt som har varit så lugn, skönt med sådana nätter också, det behöver man mellan varven för att orka när det blir tungt igen. Nu är jag ledig i två dagar och hoppas på fint väder, idag skall jag iallafall gå och klippa mig, känns som evigheter sen, vilket det också är, haha, tror bestämt att det är ca 8månader så nu är det slitet kan jag säga. Efteråt blir det en fika med Lina och Therese på waynes, ska bli roligt. 

Nu skall jag sätta mig och läsa en stund innan jag lägger mig, läser en bok av Lena Ranehag, mediet som är med i Det okända, Andarnas makt och Förnimmelser av mord, hon berättar om sina möten med andra sidan, tycker sådant är så intressant. 

Ha det gott tills vi hörs igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!