Venus och Jupiter!

Skrivet 2012-03-21 Klockan 19:54:28



Tänk att vi kan se planeterna venus och jupiter så tydligt på himlen nu. Jag tycker det är helt otroligt att kunna se dessa två planeter som ligger sååå långt bort med blotta ögat. Har hört att vi bara kan se dem i denna position vart 10:e år, hurvida det är sant eller inte vet jag inte, bara vad jag hört.

Tittar och förundras av dessa planeter som lyser så starkt varje kväll, och det kommer jag fortsätta med tills de är borta igen, enligt dom som vet skall de bara synas i 14 dagar, och bilden jag laddat upp här togs för 6 dagar sedan.

Själv tycker jag det är helt fantastiskt! Om ni inte tänkt på dem så ta er en titt på himlen och förundras ni också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!