Söndagsmorgon!

Skrivet 2012-03-04 Klockan 08:13:14




Idag vaknade jag klockan 07.15 och var hur pigg som helst, så nu sitter jag här och bloggar med en kopp kaffe, riktigt mysigt så här en söndasmorgon, alla andra ligger hemma och sover ruset av sig och här sitter jag och njuter, haha.

Det är alldeles tyst ute, inte en enda bil åker förbi, vilket är mycket ovanligt eftersom jag bor vid Thorshällavägen och den är sällan eller aldrig bilfri. Synd bara att inte solen skiner in genom fönstret idag, istället ser jag frost på taken och bilarna, har tydligen varit kallt inatt.

Sista dagen på min ledighet, har varit ledig hela helgen och har bara tagit det lugnt. Har läst och kollat film om vartannat för tvn har inte haft nåt bra att erbjuda, skandal tycker jag, dom borde köra bra filmer hela helgerna, men filmerna har dom lagt på nätterna istället, klart det har jag ju nytta av när jag jobbar förståss, haha.

Igår var jag hemma hos min dotter Heidi en stund, var så kul att träffa henne och lilla Noah, synd bara att han börjar bli sjuk igen, men får hålla tummarna att han snart är frisk, ska nog ta och skicka honom lite healing idag så han får extra krafter och blir frisk fortare.

På tal om healing så gick jag en kurs hösten 2004 och lärde mig detta, eller lärde o lärde vet ja inte, vi blev injicerade med kraften så vi kan utöva det. Låter skumt, eller hur, men det fungerar. Jag har genom åren prakticerat det mycket på mina arbetskamrater och nära och kära som mått dåligt, det kan ha handlat om huvudvärk, illamående, ryggskott, tom migränanfall har jag tagit bort, helt otroligt men det fungerar, universums kraft är stark.

För inte så längesen fick jag själv en inflamerad visdomstand, hade i flera dagar molande värk, tänkte det går väl över, men icke, en natt fick jag sån värk så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, tabletter hjälpte inte så jag healade tanden och värken släppte så pass så jag fick sova lite iaf, och på morgonen var värken borta, jag tänkte "va skönt, nu slipper jag tandläkaren" tills jag tittade mig i spegeln, haha, ni skulle sett hur jag såg ut, hela kinden var så svullen, det såg ut som jag hamstrat mat i en hel vecka, haha, blev tandläkaren trots allt.

Kontentan av detta är att jag lyckades heala bort all värk, tandläkaren blev ganska paff när jag sade att jag inte hade ont, blev en penicilinkur och nu är allt i sin ordning igen.

Nej nu skall jag ta i tu med min dag och se vad den har att erbjuda, nåt kul kanske,, vem vet!!

Ha det gott alla vänner!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!