Vart tog våren vägen??

Skrivet 2012-03-16 Klockan 11:39:19



Vart tog det fina vädret vägen?? Har ju blivit svinkallt ute, undrar just om det beror på att jag inhandlat en så fin vårjacka!! Hm. Blir till att använda vinterjackan ett tag till trots allt, men vad gör väl det, inte nåt.

Sitter här med en kopp kaffe och tar det lugnt, har nyss vaknat efter en jobbarnatt, så idag blir det en riktig "bara vara hemma dag" skall jobba fre och lörd natt också. Har även tagit ett x-tra pass på tisdag, det blir fiiiina pengar, alltid roligt med lite klirr i kassan.

Känner mig på ett kanonhumör idag, helt underbart, får se vad jag hittar på här hemma, är full av energi så jag tror nog att jag ska städa och röja här idag, vädret är ju perfekt för det. Känner även för att rensa och kasta sånt jag inte har nån nytta av, så det blir lite plats i skåp och lådor, känns alltid så skönt efteråt när man gjort sig av med en massa skit som bara ligger o skräpar.

Har tagit mig en påtår och sitter nu och laddar inför dagens aktivitet, haha, känner mig kanonladdad, nu ska musiken på sen ska jag sätta fart här. 

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!