Sömnlös

Skrivet 2012-03-26 Klockan 10:08:00



Godmorgon! Själv har jag varit vaken i ett dygn nu och kan INTE somna. Kom hem från jobbet vid 7 och har sedan dess bara legat och vridit och vänt mig i sängen, gav upp 9.30 och nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe. Förstår inte hur kroppen orkar men tydligen gör den det.

Fint väder ute, får se om jag hinner ut o sitta i solen en stund sen, ska ju tyvärr till tandläkaren idag, och det förstör heela min dag kan jag säga, det är det värsta jag vet, kanske är trött då så jag kan lägga mig o sova i stolen, haha. Är kanske någon mening ändå med att jag inte kan somna nu.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, känner mig liksom lite lurad på ett par timmars sömn, men jag sätter mig nog och läser en stund så jag får tiden att gå.



Framåt kvällen när det blir dags att åka och jobba kommer jag förmodligen känna mig som trötter, haha, men bara att bita ihop, 10 timmar går ju fort, eller??



Och imorgon bitti ser jag ut så här, haaha, nu vet jag vad jag har att vänta mig. Risk att jag skrämmer mina arbetskamrater.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!