Min dag!

Skrivet 2012-03-08 Klockan 16:54:29


Har haft en kanondag idag. Träffade Therese, min älskade dotter vid 11-snåret för en vända på stan. Hittade jättefina sandaler som jag köpte, behöver nya skor till sommaren så jag slog till, skönt, då är det klart.

Efter en stunds rundvandring på stan blev vi hungriga och Therese bjöd mig på lunch, så gulligt av henne, jag åt fisk och Therese åt oxfilepasta, vi tyckte maten var jättegod båda två. Mätta i magen går vi till Waynes coffe och dricker cafe latte, så mysigt att bara sitta och mysa och titta på folk. Lina och Ebba kom också dit efter en stund, vi hade en trevlig stund innan det var dags att vandra hemåt. 

Kvällen tänkte jag ägna åt en bra film, har ett par stycken som jag inte sett än, enda nackdelen är att det är skräckfilmer och jag är inte så förtjust att titta på såna när jag är själv, skrämmer lätt upp mig själv, haha.

Nu ska ja plocka lite här hemma innan det är dags att bänka sig i fotöljen o kolla film!!

Ha de!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!