Äntligen!

Skrivet 2012-03-01 Klockan 12:53:31




Vad härligt det är att vakna och se att solen lyser ute, känns som att våren är i antågande, äntligen är allt jag kan säga. Vintern har ju inte varit lika kall och hård som den var förra året, men dock är det skönt att den är över, vill ha sol och värme!

Igår eftermiddag satt jag på balkongen i solen och drack en kopp kaffe och läste en bra bok, tänk va, i februari, helt underbart. Ska göra detsamma idag, men får vänta ett par timmar tills solen dyker upp på min balkong.

Ja nu nalkas den underbaraste tiden på hela året, snart kommer alla uteserveringar fram, själv tycker jag det är så mysigt att sitta på en uteservering och njuta av värmen och ha en härlig stund, titta på folk, umgås, hör sommaren till.

Kan även se mig själv ligga och sola på mina föräldrars gård, har en känsla av att en stor del av sommaren kommer tillbringas där, och en härlig solbränna till följd är ju inte helt fel. Så skönt att ha en tomt att tillgå när man själv bor i lägenhet, och mina föräldrar bor bara två minuter bort från mej så det kan inte bli bättre.

En annan underbar sak med sommaren är att man har semester, tänk va skönt, 4 veckor ledigt, bara hoppas på bra väder, men det ska nog inte vara några problem, måste tänka positivt.

Ska gå ut och ta en promenad nu i det underbara vädret! Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!