Våga våga!

Skrivet 2012-06-10 Klockan 13:08:13


Nu är jag här igen och statistiken har dalat till noll, haha, men finns det inget att läsa så finns det inte, men nu kommer ett inlägg iallafall och jag tänker INTE lova att bättra mig för det är tydligen ett löfte jag inte kan hålla.

Har hänt tusen saker i mitt liv sen jag var här sist känns det som, jag mår jättebra och känner mig som en vinnare, har fått saker att börja hända i mitt liv igen och nu har jag nåt stort på gång.

Allt började med att jag såg en helt underbar köplägenhet jag ville ha som låg vid Rothoffsparken, den hade åutsikt och jag blev störtkär i den direkt. Var på banken och fick ett lånelöfte och jag var nästan helt säker på att jag skulle få den för den hade legat ute på Hemnet i två månader utan ett enda bud, men när mitt intresse kom så kom det tydligen hos någon annan också, det hela slutade med att jag fick backa i budgivningen för jag hade inte dom pengarna det kom upp i. Den lägenheten slutade på 460 000:-.

Blev besviken, fast bara en liten stund. Kändes bara så tungt att jag skulle bli kvar i min stora lägenhet med min höga hyra ytterligare en månad liksom, hade ju velat säga upp den i slutet av maj. Men sagt o gjort, så blev det trots allt, jag sa upp den och nu har jag tre månader på mig att leta nytt.

Känns himla spännande, och hittar jag inget bra inom tre månader så har jag en plan B, känner ingen som helst oro att jag ska behöva stå på gatan inte, haha.

Vill ha en mysig 1:a, mer behöver jag inte när jag är själv, så nästa problem är alla saker man samlat på sig genom åren, haha, och det är en hel del kan ja säga, men lösningen på det är att ja ska sälja nästan rubbet, och sedan börja om helt från början, känns så spännande.

Har redan sålt en del, men finns mycket kvar så jag får ägna en del av min semester till att agera försäljare, :) har två nätter kvar att jobba sen är jag ledig i fyra veckor, ska bli så skönt. Hoppas på fint väder :)

Nu ska jag röja lite här hemma, så hörs vi snart igen (hoppas jag) 

Ha det gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!