Uppe före tuppen :)

Skrivet 2012-06-18 Klockan 05:48:49



Idag vaknade jag 04.50 och var pigg, märkligt, men det kanske beror på att jag numera sover på soffan eftersom jag sålt min säng :) ja, ja kan inte bli beskyld för att jag sover bort min semester ialla fall, haha.

Dricker en kopp kaffe och lyssnar på tystnaden, knappt en bil ute och torshällavägen brukar ju vara ganska bra trafikerad, vädret ser ut att bli bra idag, molnen håller på att "dra iväg" och den blå himlen börjar titta fram, bara det inte kommer ett nytt gäng moln, har ju varit ganska konstigt väder den sista tiden, bara att hålla tummarna för en solig dag.

Skall träffa Lina idag, det ska bli roligt, hoppas som sagt på fint väder så vi kan sitta i solen och ha det gott. Imorgon ska jag titta på en lägenhet, det ska bli spännande. Gjorde för en tid sen en intresseanmälan hos ett hyresbolag och skrev i önskemålen att jag ville ha en gammal lägenhet med högt i tak och gärna kakelugn, och häromdagen kom ett mail att det fanns en ledig lägenhet på Kungsvägen 2,5rum. Det roliga är att ibland när jag åkt förbi det huset har jag tänkt "där skulle man bo" så vi får se, ska bli så spännande.

Nej, nu ska jag ta itu med min dag och se vad den för med sig.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!