The winner takes it all

Skrivet 2012-06-11 Klockan 18:51:32



Har haft en toppendag med Lina! Den började med att jag tog hennes disk och slutade på Royal med några öl och trevligt sällskap. När jag väl promenerar hem träffar jag en gammal granne som jag stannar och pratar med en stund, och hon tycker allt som jag råkat ut för är helt oförlåtligt, och jag håller med helt o fullt, för jag har inte och kommer aldrig att förlåta. Ett svek är ett svek! 

När vi väl slutat prata och jag fortsätter min promenad hem så går jag förbi mitt föräldrahem och ser dom sitta på trappen,,,,, nej nu jävlar va min första tanke,,,,, ja stolpa fram till dom,,, oj va små dom blev,,, där kände jag att dom va förlorare och jag var vinnaren.  Sa va ja tyckte o tänkte ang vissa saker,, hon satt tyst som en mus o titta ner i marken, o då kände jag mig bara ännu större.

Nu VET jag...... Jag är stor dom är små... och det känns bara så JÄVLA BRA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!