Ring Ring!!

Skrivet 2012-06-12 Klockan 09:31:27


Godmorgon!! Tråkigt väder idag igen, blir till att försöka vara nyttig inomhus. Har just druckit mitt morgonkaffe och funderar på vad jag ska ta mig för. Har ju en del telefonsamtal som ska ringas, blir väl till och ta itu med det, men lusten är inte så stor med tanke på att jag igår ringde till Tele 2 och skulle flytta över mitt telenr till Telenor, tror jag blev kopplad runt till varenda avdelning på Tele 2, ingen verkade kunna nånting. Blev mer och mer irriterad för varje gång som jag kopplades vidare till nästa telefonkö. Det värsta med dagens samtal är att DOM ÄR TILL TELE 2 dom också.

Bara att bita ihop och hämta telefonen,,,, så om ni ringer mig idag och det är upptaget så vet ni att jag sitter i telefonkö på Tele 2

Ciao!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!