Hej hopp!!

Skrivet 2012-02-24 Klockan 12:15:12



Jaha, då har jag hittat hit igen, är ju ett tag sen jag var här, skall försöka bättra mig och uppdatera lite oftare, vet att jag sagt det förut, men ska försöka hålla det denna gång.

Tiden jag varit borta har jag ägnat åt att "hitta tillbaka till mig själv", som ni alla vet mådde jag ganska dåligt ett tag men det är över nu, nu är jag redo för livet igen! Yippi!!

Igår hade jag en kanonkväll på Royal Oak med Lina och Antonio, Royal firade 2-årsjubileum så det var massor med folk, det bjöds på mat och dryck och som grädde på moset hade dom ett liveband som spelade. En riktigt lyckad kväll.

Som ni förstår slank det ner en o annan öl så idag är jag lite mosig, haha, men som man bäddar får man ligga. Idag ska jag bara slappa och ta det lugnt, har redan hunnit med 2 filmer, blir nog inget vettigare gjort än så idag. Ska ladda inför en jobbarnatt.

Ha det bäst alla vänner, nu ska jag koka en kopp kaffe och slappa framför tv:n. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!