Premiärgrill!!

Skrivet 2012-04-06 Klockan 11:09:37



Glad Påsk! Idag var det meningen att vi skulle ha premiärgrill på 4:an, men vad händer, jo jag vaknar kl 11.00 efter en natts arbeta (var tvungen och nämna att jag jobbat natt så ni inte tror jag är en riktig sömntuta, haaha) och tittar ut genom förnstret, och vad får jag se,, jo det snöar.

Ringde mamma direkt för ville förvissa mig om att grillen var inställd, för en sak är säker, man kan aldrig veta när det gäller pappa, han kunde fått för sig att vi skulle grillat ändå. Men puh, vi äter inomhus, skönt, hade nog nästan frusit ihjäl annars. Ska bli trevligt att bli bjuden på mat. 

Hoppas alla får en trevlig påsk med mycket gott att äta, själv jobbar jag hela helgen, endast ledig idag, men det gör mig ingenting faktiskt, resultatet blir ju lite mer i lönekuvertet och det tackar jag inte nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!