lifegoeson

Skrivet 2011-10-09 Klockan 10:12:36

Underbart att vakna tidigt och se hur solen skiner in genom förnstret. Stiger upp och tar en kopp kaffe och hoppas på en bra dag. Men det tar inte lång stund förrän tankarna börjar mala i huvudet och jag dalar i humöret. Undrar varje gång varför jag tillåter dessa negativa tankar, varför kastar jag inte bara bort dom och väljer goda tankar som gör mig glad, varför låter jag dem stanna kvar när jag inte mår bra av dem?

Jag vet ju hur bra jag mår när jag tänker rätt, när jag fokuserar på allt det underbara som jag har i mitt liv, jag har så mycket underbart att leva för, dags att vakna upp ur dvalan nu, och ta itu med mitt liv. Kan inte låta andra människors beteende och görande förstöra mitt liv, det är ju helt sjukt att man har så svårt att gå vidare ibland. Vet att det beror på att jag har så mycket inom mej som jag skulle behöva få utlopp för, många tankar, funderingar och en hel del ilska.
Dags att börja läsa mina andliga böcker igen, dom har hjälpt mej att hamna på rätt köl vid tidigare tillfällen i mitt liv när jag inte mått så bra. Jag ska också fokusera en hel del på mitt stora intresse, håller på att utveckla min mediala förmåga, och har den bästa läraren jag kan tänka mig. Har spått lite i taroo kort och fått respons på att jag är duktig, så roligt att höra för jusst nu är jag ju bara novis på området, men jag skall öva och utvecklas för det är en av mina drömmar,,,, att bli ett medium.
Nu när jag fått skriva av mig lite mår jag genast bättre. Nu ska jag ta itu med min dag och jag skall göra något bra av den. Vill passa på och skiva något om min gårdag också, hade en heldag med min dotter och vi hade jättetrevligt, många goda skratt fick vi. Att få skratta är värmande för själen, så idag skall jag försöka skratta mycket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!