Myspys!

Skrivet 2011-10-27 Klockan 11:10:57



Idag när jag vaknade kände jag mig alldeles tom inuti, var rastlös, vet inte varför jag hade denna känsla, alltid så jobbigt att ha en konstig känsla i kroppen och inte veta vad den beror på.

Berättar därför lite om min dag igår som var mycket bra. Dagen ägnade jag åt att titta på ett par avsnitt av Criminal Minds innan det var dags att gå hem till Therese och äta lunch, hon bjöd på stekt potatis, broccoli, bacon och ärtor, en ny variant av pytt i panna för mig, det var jättegott, måste jag själv göra nån dag. Kul att träffa barnbarnen Markus och Christoffer, dom är så gulliga. 

Sen blev det en promenad till stan för att inhandla provianten inför kvällen. Kvällen blev riktigt mysig, räkor, vitt vin och massor av tända ljus,,,, mysfaktor på hög nivå, inte illa för att vara en helt vanlig onsdagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!