Carpe Diem

Skrivet 2011-10-25 Klockan 10:19:30



Nyss klivit upp, lyckades bara sova 1,5 timme trots att jag jobbat hela natten, men det gör faktiskt inte så mycket eftersom jag vakar av så jag kan lägga mig tidigt ikväll om jag vill. Sitter här med en god kopp kaffe och undrar hur den här dagen skall bli.

Kommer den bli rolig, eller kanske tråkig, vem vet, det kanske händer något spännande, eller så går den bara sin gilla gång, man vet som sagt aldrig innan vad man får vara med om under sin dag, vad som helst kan hända, både på gott och ont, kan tyckas lite skrämmande ibland, men också spännande.

Vad jag vet är ialla fall att jag ska träffa Lina i eftermiddag, och som sagt, då kan vad som helst hända, haha, men jag vet i vilken riktning det går och det är åt det roliga hållet, så jag ser fram emot min dag. 

Carpe diem! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!