En helt vanlig dag!

Skrivet 2011-10-25 Klockan 20:20:16



Min dag blev jättebra. Mötte upp Lina och Jason på eftermiddagen,,, Jason är min äldsta dotters hund, en "rottis", han ska sova över hos Lina inatt. Vi rastade Jason ordentligt sen gick vi hem till Lina. Jason verkade mycket nöjd efter promenaden så han var lite trött när vi kom hem, han gick och lade sig och vi gick en trappa ner till Royal. Vi hade mycket trevligt, åt en god bit mat och drack gott, och pratade.

Lite senare kom Kim och hans kompis dit och vi satt och pratade med dem en stund tills det var dags att ta ut Jason på en promenad igen,,, Lina och Jason promenerade mig hem så jag slapp gå själv i mörkret,,, det tackar jag för, sen när jag var säkert hemma fortsatte de sin promenad,,, jag är helt övertygad om att Lina var i trygga "hundtassar" på deras promenad hem.

Har som sagt haft en toppeneftermiddag/kväll och nu fortsätter min kväll här hemma med tända ljus, lite rökelse och en varm kopp kaffe framför tvn med Criminal Minds, det är den suveränt bästa serien, har börjat om på säsong 1, har 3 säsonger så det innebär ett antal timmar, haaha, får se hur länge jag orkar ikväll. Skulle ju som sagt kunna bli ett riktigt maraton,,,, haahaha

Nu ska jag som sagt sätta mig till rätta i min fåtölj och bara njuta av god underhållning på tvn!!! 

Önskar alla mina vänner en trevlig kväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!