It hurts!

Skrivet 2011-10-24 Klockan 14:30:16



Idag är en sån här dag när jag funderar och tänker mycket. Tänker på vad jag haft och vad jag har idag, allt kan förändras över en natt. Jag tänker på min underbara familj, hur kul vi brukade ha, vi umgicks nästan dagligen, skrattade, pratade om nästan allt, hade roliga fester, och härliga helger tillsammans, vi reste mycket tillsammans, ja, kort sagt livet var härligt! 

Sen händer en enda sak som förändrar allt, idag har jag valt att stå över alla dessa roligheter, för det som hände mig gjorde att jag fick välja bort en människa ur mitt liv för att överhuvudtaget kunna fungera som människa,,, och det medförde tyvärr så mycket mer, när jag gjorde detta val så försvann tyvärr allt det andra också! 

Jag vet inte hur framtiden ser ut, men just nu är den ganska mörk på den här fronten, det nalkas jul och nyår,,, ja ni förstår. Så länge som allt är som det är idag så måste jag stå fasst vid mitt val, allt annat vore självdestruktivt för mig. 

Nog visste jag att människor gör elaka saker mot varandra,, det händer jämt, men vissa saker trodde jag bara inte man gjorde mot någon man säger sig älska! Vi har inte ens träffats öga mot öga och pratat igenom detta ordenligt, och det tycker jag är för jävligt rent ut sagt.

Vill bara med dessa ord säga,,, tänk er för innan ni handlar, det kan få förödande konsekvenser, det kanske aldrig går att rätta till,,, man tror kanske att det räcker med att säga förlåt så ska allt vara glömt och allt som vanligt, men så är det inte,,, det kan aldrig bli som det har varit. 

Allt i mitt liv är inte nattsvart,,, även om det kan låta så, har fyra underbara döttrar som finns där för mig, tur att jag haft dom vid min sida, annars vet jag inte hur mitt liv skulle sett ut idag. Tack tjejer, älskar er!!






Kommentarer
Postat av: Mia

Skrivet 2011-10-25 Klockan 09:49:05
Halloj Gumman



Det du varit med om är såååå fruktansvärt "jävligt" trodde inte att sina nära kunde vara så elaka...... Många säger att blod är tjockare en vatten???? det stämmer ju absolut INTE.. då skulle man inte kunna göra så!!!!!!

Vet inte vad jag kan göra? förutom att jag sagt till dig att kom ut "på landet" och andas lite frisk luft :))

Det kommer en dag då du kommer att må bra <3 men det som hänt kommer nog alltid att finnas (fast det bleknat) .....

Du är värd en fin människa och det kommer du att finna (inom kort) då kan dom SKITARNA sitta där (och må pyton)!!!!



Många kramar // Mia

URL: http://www.fieldbay.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!