Ett gott skratt förlänger livet!

Skrivet 2011-10-23 Klockan 13:51:59



Hej igen!!! Lite dålig på att uppdatera,,, men, men, ibland svårt att veta vad man ska skriva om,, men tänkte nu berätta om min helt underbara fredag. Vet inte när jag skrattade så mycket senast. När jag vaknade framåt 12 gjorde jag mig klar och gick hem till Lina, vi gick ner och satte oss på Royal, och där blev vi sittande,,,, käkade, drack öl, och som sagt skrattade,,,, Lina var på riktigt "bushumör", hon bjöd en hel del på sig själv,,,,spelade in en videosnutt som nu ligger på fb, hon är bara för go,,, vet inte vad ja skulle göra utan dig. Du är bara sååå härlig. 

Lördagen blev lugn, var hos mina kära föräldrar en stund och blev bjuden på mat,,, lax och ris,,, bara såå gott, kvällen tillbringade jag framför tvn. Fick även ett telefonsamtal från en gammal go vän, uppskattades mycket. Tack! 

Nu är det söndag, och helgen är förbi, ska jobba inatt, men innan dess ska jag gratulera mitt underbara barnbarn Noah,, han fyller 1år idag, tänk vad tiden går fort, ett helt år har gått,, vart har det tagit vägen.

Tiden och livet går alldeles för fort,,, och det förändras också hela tiden,,, från ena dagen till den andra,,, ibland till det bättre och ibland till det sämre. Därför viktigt att leva varje dag som om den vore den sista,,, vara glad och tacksam, ibland kan det vara svårt, men det är det ultimata tillståndet i livet, som vi alla vill nå. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!