Magi!

Skrivet 2011-10-20 Klockan 16:46:58



Nu är änglakorten inhandlade, nu ska jag bara lära mig att använda och tolka dem. Ett av mina stora intressen och något jag verkligen vill lära mig är att bli medial och kunna spå, att ha kontakt med andevärlden. Tycker detta är så intressant, för jag tror absolut på ett liv efter detta. Har själv sett andar vid många tillfällen, ibland har det varit obehagligt och skrämmande men inte alltid. Tänk vad spännande det skulle vara att kunna komunisera med andra sidan. Nu ska jag som sagt studera Änglaterapi och se om jag kan lära mig använda mig av detta. 



Har även arbetat en del med tarot, krävs mycket övning och ett öppet sinne när man tolkar kort. Har övat en del och lagt kort för vänner, och hör o häpnad, har till och med lagt kort för ett "riktigt medium" och hon säger att jag är duktig, när jag övat på henne har jag tittat på saker hon redan har svaren på och jag har lyckats över förväntan, (tack för att du finns och hjälper mig) tycker det är jätteroligt, men som dom säger,,, övning ger färdighet, det svåraste är faktiskt att tro på sig själv och att man kan, det får jag också öva på, haha



Inte nog med detta, håller också på med månmagi,, haha, många järn i elden. Det är också ett sätt att spå på, men då är verktyget planetstenar som kastas ut på en duk och tolkas. Har bara använt detta på mig själv, om jag haft något problem som jag inte vetat hur jag ska gå tillväga med så att säga, har fått mycket hjälp och vägledning av att använda mig av månmagin. När jag tolkat stenarna har svaret känts så självklart,,, men när man är mitt uppe i något problem är det svårt att se klart, så som sagt, månmagin har jag haft mycket nytta av.

Kan tyckas att jag har för många järn i elden, och jag håller helt med. Vore bättre om jag koncentrerade mig på en sak i taget och blev duktig på det, men när jag vill något, då vill jag liksom lära mig allt på en gång, haha, får nog försöka hejda mig lite. Kan ju också vara bra att prova på olika saker för att se vad som passar mig bäst. Men som sagt,,, övning ger färdighet,,,,, så nu dags att öva!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!