Thanks my wonderful girls!!!

Skrivet 2011-10-17 Klockan 21:24:09



Den här dagen har varit helt underbar,,, vaknade i morse o kände mig så glad och lite flamsig,, barnsligt löjlig kanske,,, haha. Lina och jag hade bestämt att träffas så jag gick hem till henne,,, hon var lite trötter så hon sov när jag kom,,,, fixade mig en kopp kaffe (o har fått lite skäll efteråt för att jag lämnade lite vatten kvar i kastrullen som hon råkade hälla ut på golvet) när hon väl vaknade och kom upp så började vår dag,,, jag var som sagt lite flamsig, skrattade åt det mesta, Lina undrade om jag sovit överhuvudtaget, det hade jag ju. Sovit gott heeela natten.

Får man vara på bra humör??? eller???? Ja, det får man, är ju helt underbart när man är glad och har roligt, och det har jag haft idag. Kom ju till Lina vid lunch så magen knorrade ju lite,,, hungern började sätta in,,,, så,,, ja,,, det blev lunch på Royal Oak,, SKRÄLL,, haaha. Black and White,,, jättegott!!

Vartefter dagen gick så blev även Lina lite som jag,,, då menar jag flamsig, vi har skrattat och haft kul,,, även hunnit med lite allvar,,, Grays Anatomy,, så bra serie, vi orkade med tre avsnitt idag. Fortsättning följer, vi har ju ett antal avsnitt kvar att se. Har haft en toppendag idag. Thanks Lina. (Vad händer imorgon måntro)

Nu sitter jag här hemma och känner mig fortfarande lika glad och flamsig,,, haha,,, hoppas jag har samma känsla kvar imorgon, för den här känslan är helt underbar :)

Var längesen jag mådde så bra som jag gjort idag,,,och jag är så glad,,, den här känslan ska jag bevara och köra i repris,,, :) Du förgyller min dag Lina. Vad vore jag utan dig. :)

Nu får inte detta inte missuppfattas, har fyra helt underbara barn, alla mina tjejer är helt underbara, jag älskar er alla,,, villkorslöst, jag är sååå lyckligt lottad. Ni är allt jag har, och allt jag vill ha. Mycket har hänt i mitt liv,, och ni har alla ställt upp och hjälpt mig till 100%. Tack mina älsklingar!!  Livet har börjat hitta tillbaka till mig! Den äran kan ni ta åt er tjejer,,, för det är ni som gjort det möjligt!!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!