A cup of coffe

Skrivet 2011-10-11 Klockan 12:06:29




Nyss vaknat efter en natts jobb. Hade en mycket bra och lugn natt på jobbet. Sitter här med en kopp kaffe och tittar ut genom fönstret på en strålande dag, solen skiner på klarblå himmel. Härligt. Undrar just om min dag blir lika härlig, vad ska den här dagen föra med sig måntro. Man vet aldrig vad som händer från ett ögonblick till ett annat, hela ens liv kan förändras på ett ögonblick. Väntar på att min älskade dotter ska komma hit, sen får vi se vad dagen har att bjuda på!! Det blir nåt bra, det känner jag på mig!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!