A wonderful day

Skrivet 2011-10-11 Klockan 20:31:39





Vill bara tala om att den här dagen blev en toppendag, jag kände på mig att det skulle bli så imorse. Magkänslan är underbar, den ska man alltid lita på. Har tillbringat dagen med Lina, en av mina fyra underbara döttrar, och jag känner mig så lyckligt lottad. Känns så underbart att jag har mina barn och att vi ställer upp för varandra,, inte alla som har det så. Har mått dåligt en tid och de som funnits där för mig är mina fyra tjejer, ni har ställt upp i vått och torrt. Er kan jag alltid lita på. Jag älskar ej, glöm aldrig det. Utan er hade jag inte fixat detta. Ni är mitt allt och ni finns alltid där för mig när jag behöver er, och jag finns där för er när ni behöver mig. Glöm aldrig det. Sen måste jag tillägga att jag har tre underbara barnbarn,,, älskar er.


Nu åter till min härliga dag. Lina kom till mig vid lunchtid,,, vi chilla lite här hemma, åt lite mat och hade allmänt kul, för det har vi alltid. Bestämde oss för att gå ner till stan en sväng,,,, och då händer det,,,, hon spelar mig ett stort spratt, jag är inloggad på facebook, och i ett oväntat ögonblick gör hon ett inlägg på min sida som ger mig en smärre chock när jag får reda på det,,, haha, men men, jag tar det ganska bra ändå,,, min tanke,,, fixar detta när jag kommer hem.  


Vi går en sväng till Royal Oak! tar en öl och har det trevligt, pratar med folk, skrattar och har kul. Träffar också Therese Putte och killarna,,,,, och Markus  (barnbarnet) stod utanför Royal med oss och chilla,,, han ville stanna kvar med oss men det hade inte passat sig så han följde med mamma och pappa hem, haha.  


Sitter nu hemma i soffan och sammanfattar dagen och den har varit över förväntan,,, helt kanon faktiskt,,, mår så bra,,, tack älskade Lina för en underbar dag.  





Kommentarer
Postat av: Din gamla granne

Skrivet 2011-10-11 Klockan 21:33:35
Ja vad vore livet utan våra barn?? Inte i närheten kan jag tala om. Kör på kära Anneli. Efter regn kommer solsken jag lovar. Puss o kram från din gamla granne :-)))


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!