P.S. I love you!

Skrivet 2011-10-20 Klockan 14:42:17


Har inte bloggat på ett par dagar, dels för att jag haft skrivkramp och dels för att jag har haft lite annat för mig. Ska bättre mig. Idag har jag sett en helt underbar film. PS. I love you. Är egentligen inte så förtjust i komedier, men denna film var verkligen sevärd. Har du inte sett den så kan jag rekomendera den varmt, men titta på den osminkad, för det lär komma en och annan tår. 

Från det ena till det andra!!

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta upp min vinterjacka som jag nu tvättat för andra gången,,, så ren lär den vara, haha,,, tvättade den här om dagen och tumlade den, när jag tog ut den ur tumlaren var den platt kan ja säga,, tumlade min dunjacka utan tennisbollar,,, nu gjort ett andra försök, denna gång med en massa tennisbollar i tumlaren,, får se om det lyckas bättre denna gång.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!