My day!

Skrivet 2011-10-16 Klockan 19:25:48




Kom hem klockan 7.10 efter en natts arbete, natten på jobbet var lugn, hann med en skräckfilm under natten. Vaknade 11.30 av att mobilen ringde, det var min mamma som ville bjuda mig på lunch, tackade så klart jag. Mammas mat är ju den bästa, det blev kött och potatisgratäng,,, så gott!! Tack mamma!!! Efter lunchen bar det av till stan, Lina och jag hade bestämt att ses en stund.





Lina och jag börjar vår eftermiddag på vårt favoritställe,, Royal Oak, Lina var hungrig så hon beställde in lite mat åt sig, oxfile med pommes,,, själv var jag ju mätt efter mitt besök hos mamma, så jag tog bara en öl. Som alltid har Lina och jag så trevligt när vi ses så timmarna gick, när man har trevligt sällskap går tiden fort,,, alldeles för fort. Men dagen slutade inte här,,, nej, nej, sedan gick vi hem till Lina och fortsatte vår dag med vårt favoritprogram,.





Greys Anatomy,,, vi hann med tre avsnitt idag,, så bra serie,, vill inte att den ska ta slut, men vi lär få en hel del tid tillsammans med Graysgänget innan det är slut. 

Har haft en jättebra dag, nu ska jag ägna kvällen åt att titta lite på tv och bara softa, hoppas det kommer nån bra film, har inte hunnit kolla upp detta än. Ser fram emot morgondagen, tror den blir minst lika bra som den här dagen varit. Det känner jag på mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!