lifechange

Skrivet 2011-10-06 Klockan 22:25:33

Vill börja med att säga att det här med att blogga är helt nytt för mig. Så ni som läser får ha förståelse,,, jag lär mig väl så småningom hoppas jag. Jusst nu när jag sitter här o ska försöka skriva nåt så låser det sig precis, hm.. inte bra,,,, men som sagt, "alla barn i början", men ska dela med mig lite av dom tankar jag har jusst nu.
Det vi kallar "livet" är inte nåt beständigt, med det menar jag att från den ena dagen till den andra kan ditt liv vändas upp och ner totalt. Det kan vara till det bättre eller till det sämre. Blir det bättre är det ju helt underbart, men tyvärr är det inte alltid det blir så. Har själv varit med om den sämre biten och vill bara säga att när det är som värst (enligt en själv) finns det bara en väg,,, och det är uppåt. Ljuset finns "däruppe", bara att klättra upp för stegen, visst, det är svårt, men som sagt, det är enda vägen. Har själv haft svårt att "klättra", men har haft så mycket stöd o uppmuntran från mina älsklingar, så vad ni än gör om ni mår dåligt,,, ge inte upp, se till att börja "klättra", kan se mörkt ut,, eller rentutav svart till en början, men ja lovar, det ljusnar,, som ordspråket säger. Tiden läker alla sår.


Kommentarer
Postat av: lina

Skrivet 2011-10-07 Klockan 01:01:40
suveränt mamma, suveränt!

URL: http://alllostsouls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!