Early Morning

Skrivet 2011-10-29 Klockan 08:12:53



Kom hem från jobbet för en timme sedan, kände mig inte alls trött så jag ville inte gå och lägga mig, hamnade här istället, haha. Sitter här med en kopp kaffe och lyssnar på musik. Jättemysigt, ute är det alldeles tyst, alla ligger väl och sover den här tiden en lördagmorgon kan ja tro.

Gillar tidiga mornar, även om dom inte inträffar allt för ofta, ställer ju inte klockan på ringning för att komma upp om jag är ledig, men när dom väl inträffar tycker jag det är så mysigt, man har liksom hela dagen framför sig, och man vet aldrig vad som kan hända. 

Som sagt, just nu sitter jag här och njuter av min morgon, och härlig musik, får se när jag kommer i säng för sova måste jag, har en natt till framför mig och inatt blir det ju en timme längre att jobba eftersom det är dags att skruva tillbaka klockan.

Så jag säger God Natt, för det dröjer kanske inte så länge förrän John Blund kommer och hälsar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!