Vatten är tjockare än blod!!

Skrivet 2011-11-04 Klockan 21:44:59


T
Många säger att blod är tjockare än vatten,,, men jag håller inte med. För mig är det rent skitsnack, du kan inte lita på någon. Jag skulle vilja säga att vatten är tjockare än blod, det är iallafall min erfarenhet av livet. Hemskt att behöva uppleva denna erfarenhet,,, men hur illa det än är så är den sann. Med detta vill jag bara säga att människor, även dina nära o kära, är kapabla till vad som helst, o då menar jag VAD SOM HELST. 

Du tror att du inte är hotad, men passa dej,,,, det är du,,, finns vissa människor som inte har några hämningar, o du vet aldrig vilka dom är förrän det är försent. Och då kan det vara den som stod dig närmast, som du litade på till 100%, som du trodde ALDRIG skulle göra detta mot dej, för hon sa att hon "älskade dej", men låt dej inte luras,,,,, jag har facit ihand,,, jag lät mig tyvärr luras. Men det som inte tar livet av dig, gör dig stark,,, så allt jag kan säga,,,,,,, stålmannen,,, kasta dig i väggen,,, för här kommer jag... INGEN LURAR MIG IGEN..... INGEN... FÖR NU ÄR JAG STARKARE ÄN NÅGONSIN..... Ingen svag människa ska någonsin få såra mig mer,,,, har valt bort dom svaga i mitt liv,,,, dom får klara sig själva,,, o jag kan bara önska dem "lycka till". 

För min slutsats är... en människa som sårar en annan människa så svårt så att vatten helt plötsligt blir tjockare än blod, är inte helt med i sinnet, för hur kan man välja bort sina nära,,, sitt eget kött o blod,,, jag bara undrar,,,, jag bara undrar,,,, för mig helt sjukt och helt otänkbart,,,, men men,,, för andra helt önskvärt,,, 

Finns inget mer att säga,,, önskar bara att ni fina människor därute tar hand om varandra,,, var ärliga,, bedra inte varandra,,,, ta hand om varandra,,,, otrohet är det fulaste du kan göra mot en annan människa,,, o va jag har hört,,,,, en gång otrogen,,, alltid otrogen,,,, kanske ska se det som en tröst,,,,   :)  Det kanske kommer en dag trots allt, när du får smaka på din egen medicin. Jag hoppas den kommer..du kan behöva känna hur de känns,,,,,,,,,, men jag tror inte jag kommer vara intresserad av att förlåta när allt kommer omkring,,, för vissa saker är bara så OFÖRLÅTBARA,,,, dom finns där för evigt,,, men som sagt,,,, det som inte tar livet av dig gör dig stark!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!