Juletider stundar!!

Skrivet 2011-11-26 Klockan 17:42:41



Ja, då är det återigen snart dags för julfirande,,,, har plockat fram mina ljusstjärnor idag, men kändes inte så roligt. Har ingen direkt julstämning, gjorde det bara för att det ska göras, är ju 1a advent imorgon, hoppas det infinner sig lite julstämning vad tiden lider, annars blir det inte kul.

Den här julen kommer bli helt annorlunda än vad mina tidigare jular varit,,, kanske därför det känns som det känns, vad vet jag. Men jag ska hålla tummarna för att julstämningen kommer och att min jul blir bra,,,,, och någonstans inom mig vet jag att den kommer bli bra, ska ju fira julen med mina älskade barn, men det kommer ändå fattas något, julen är ju en familjehögtid man ska fira med sina nära och kära,,, men ibland så finns det omständigheter som gör att saker och ting aldrig kan bli som de varit,,,, tråkigt och tragiskt, men det är så det är.

Jag vet att det inte bara är jag som känner så här,,, att julen kommer bli annorlunda och att vi alla inte kan umgås som vi gjort tidigare,,,men som sagt, omständigheterna som styr....

Jag ska iallafall göra mitt bästa för att julen ska bli bra,,, och jag vet att mina barn kommer hjälpa till, så nu är det bara julstämningen som fattas,, och kommer bara den så löser sig allt på ett ögonblick!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!