Stark o stolt!!!

Skrivet 2011-11-19 Klockan 13:51:47



Idag känner jag mig som en vinnare! Det känns helt underbart, var längesen jag kände så. Har hänt en hel del saker i mitt liv det senaste året som gjort att jag känt mig som en stor förlorare, men tur att man kommer till insikt till slut, även om det ska behöva ta så lång tid, men som sagt, allt har sin tid. 

Det är jag som dragit mig tillbaka och försummat saker medan de som sårade mig så djupt har fortsatt leva sina liv som vanligt. Men det är slut på det, nu är jag tillbaka, jag har inte gjort något fel, jag har inget att skämmas för,,, så nu ska jag ta tillbaka mitt liv även om det kan bli obekvämt för vissa människor.

Med detta menar jag inte att saker är glömda,,, det kommer ALDRIG hända, vet inte ens om jag någonsin kommer att förlåta, men jag har tyvärr "straffat" människor jag älskar som inte ens har något med detta att göra, det är slut på det nu.

Som jag skrev tidigare, jag kommer ALDRIG glömma o kanske inte heller förlåta, och jag kommer definitivt inte acceptera, saker och ting kommer aldrig bli som de varit, men det är jag som är den stora vinnaren, helt klart, och det känns så härligt. Det som inte dödar det gör dig stark.

Ni som känner till hur universum fungerar vet att det man ger ut får man tillbaka mångfaldigat på ett eller annat sätt. Jag har fått mitt, och du kommer också få ditt, vare sig du vill eller inte, var så säker!!!!  












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!