Ledsen men ändå glad!!!

Skrivet 2011-11-12 Klockan 21:28:27


Nu mår jag bra igen,,, känns så skönt, jag är glad och jag är så tackam för det jag har. Jag lever mitt liv och det gör jag till fullo kan jag säga. Jag väljer att bara ha människor i mitt liv som är värda något för mig. Jag väljer bara det jag själv mår bra av, och jag låter mig inte utnyttjas eller tryckas ned på något sätt, aldrig mer, idag är jag stark och det är vad jag kommer förbli,,, men en sak är säker,, jag glömmer aldrig, och då menar jag ALDRIG. Finns saker som kommer ligga kvar hela livet,,,, du som sårat mig,,, var det verkligen värt det,,, tänk vad det kostade!! Inget kommer någonsin bli som det var,,, tråkigt bara att det finns människor som får lida för detta som inte ens har något med det att göra,,, men sånt som förljer med på köpet.

Jag har hela livet framför mig, är inte rädd för att vara själv,,,, och en vacker dag kommer jag träffa kärleken igen, men det är inget jag tänker så mycket på nu,, är nöjd med mitt liv som det är för tillfället,,,,allt händer när det händer liksom.. Men hur ser ditt liv ut????? Hur mår du???? Vilka är dina rädslor?????  Tror du har en del sådana, men dom får du brottas med,,,

Som sagt,,, nu lever jag MITT liv,, och jag mår bra!, men tråkigt nog är så mycket förstört och jag har svårt att tro att det någonsin kommer att gå att reparera, för jag tänker inte böja mig och acceptera,,,, NEVER!!

Visste från början att det var jag som skulle gå som vinnaren ur detta, och så här är det,,,,, för varje dag som går känner jag mig bara som en större och större vinnare... Livet är underbart!!!! Eller vad säger du!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!