Spooky night!!

Skrivet 2011-11-11 Klockan 18:16:01



Undrar just varför jag utsätter mig själv för allt som har med skräck o spöken att göra heeela tiden, är ju redan så fucking nervig,,, men kan liksom inte låta bli. Igår spökade det så mycket här hemma så jag ringde Lina,,, hon kom o mötte mig, sen sov jag hos henne,,, vågade inte vara kvar hemma. Helt sjukt. Har varit rädd tidigare när det spökat, men ALDRIG som igår,,, när Lina mötte upp mig var ja så nervig så jag storgrät,,, fattar ni!!!!

Och inte nog med det,,,, spökade lite hemma hos Lina också på natten,,, drar ja dom med mig eller?????

Nu, en dag senare,,, sitter jag här igen,,, skräckfilm, ensam hemma,,, som bäddat för en repris från igår,,, önskar jag kunde förstå varför jag är så som jag är,,, om jag nu är så rädd osv,,, varför sitter jag då här och tittar på den här skiten,,, för det är faktiskt det det är,,, skit,,,, men kan inte låta bli,,, hahaha.

Men har alltid själv tyckt att jag är lite annorlunda,,, mina intressen,,, hallå,,, ett av mina stora intressen är att läsa o lära om seriemördare,,, ni hör ju,,, helt sinnes!!! Men, men,,, jag är som jag är,,, kommer kanske underfund en vacker dag varför jag har sånt intresse för allt det otäcka,,, och om ja kommer på det snart,,, skall ni få veta! lovar att delge er mina teorier om mig själv,,, haha,, 

Sköt nu om er,,, nu ska jag fortsätta med min "skräckkväll"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!