Spökande tänder!!

Skrivet 2011-11-03 Klockan 13:48:41



Natten till igår var inte rolig kan jag säga. Blev inte mycket sömn eftersom min visdomstand började spöka för mig. Hade ett tryck och det spände i munnen hela natten, svårt att sova då, och när jag tittar mig i spegeln på morgonen får jag en smärre chock,,,, haha,,, ser ut som jag gått ett par ronder i en boxningsmatch, är jättesvullen på höger sida av ansiktet.

Bara att ringa till tandläkaren, inget annat att be för. Fick en akuttid 13.30 och det visade sig att jag fått en inflamation orsakad av visdomstanden som är på väg upp. Får Kåvepenin utskrivet så nu är kuren påbörjad och snart så kan jag äta som folk igen, just nu går jag på flytande eftersom jag har svårt att öppna munnen ordentligt, får inte in maten liksom,, haaha. 

Men nu har svullnaden gått ner så jag behöver inte bli rädd när jag tittar mig i spegeln iallafall. Nu ska jag ta itu med min dag!!

Ha det gott alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!