Natt nummer 2

Skrivet 2011-11-09 Klockan 12:20:17




Kändes kusligt att jobba inatt, gårdagens händelser satt fortfarande färskt i minnet. Det första jag gjorde när jag kom till jobbet vara att kontrollera att ringledningen på 122:an var urdragen, phu, det var den.

Var återigen själv på avdelningen vid ett par tillfällen under natten,,, lite läskigt faktiskt. Natten förflöt utan några konstigheter, men på morgonenkvisten när jag återigen var själv på avdelningen märker jag att jag inte är ensam.

Morgonbestyren med kök och patienter är klart, och jag ska bara hämta kaffet i köket och då märker jag att något har puttat igen dörren till köket. Dörren kan omöjligt gått igen av sig själv, så som sagt, någon tyckte väl att diskmaskinen förde för mycke ljud och ville ha lugn och ro.

Det är inte bara nattetid det spökar på avdelningen, har även hört berättats av dagpersonal om saker som hänt. Bara lite kusligt att man ska vara ensam när det händer.  Vem vet, fortsättning kanske följer.


Kommentarer
Postat av: mariah

Skrivet 2011-11-14 Klockan 20:47:09
oh, den dörren också! det vore ju faktiskt konstigt om det inte spökade på jobbet med tanke på hur många som dött! jag kände en hand dra i mitt hår förra veckan när jag var inne hos en patient och det var INTE inbillning!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!