Myspys! all by my own!!

Skrivet 2011-11-26 Klockan 19:14:45



Från att ha varit tyst i flera dagar och inte skrivit en rad så blir det tre inlägg på en o samma dag,,, haha,, ja, man måste ju ta igen vad man missat.

Vill bara tillägga till mitt tidigare inlägg att julstämningen var som bortblåst,,, men det är den inte, sitter nu här och har mina fina stjärnor tända och bara känner hur mysigt jag har det, även om jag är själv så har jag lyckats mysa till det himla bra. Härligt måste jag säga, för man behöver inte vara två för att ha det trevligt......... man kan ha det hur mysigt som helst för sig själv... och enligt min åsikt,,, den som kan ha himla trevligt med sig själv är en stark människa,,,,,och jag är stark,, stark som en hel indianstam,,,, då kan ni bara tänka er,,, haaha

Trevlig 1:a advent alla vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!