My sunday!

Skrivet 2011-11-06 Klockan 18:22:06

t

Haft en jättebra dag idag. På eftermiddagen var jag på 1års-kalas, barnbarnet Christoffer som fyllde,,,, tänk så fort tiden går,,,, han är redan 1år. Blev bjuden på så mycket gott!! Den trevliga eftermiddagen fortsatte, för mamma och jag hade bestämt att vi skulle gå ut o äta efter kalaset.

Vi styrde våra steg mot Tingsgården,, så mysig restaurang, där åt vi pasta med oxfile i härlig gräddsås,, var sååå gott,,,vi hade himla trevligt, pratade om allt o ingenting,,, och en del skratt blev det också. Inte ofta jag har mamma för mig själv så det var riktigt roligt.

Nu är jag åter hemma,,, skall få främmande ikväll så jag har mer att se fram emot. Tänk vad mycket det kan hända på en och samma dag,,, haha,,, nu ska jag förbereda lite för kvällen,,, ha det gott alla mina vänner!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!