My day!

Skrivet 2011-11-01 Klockan 16:44:54




Imorse när jag vaknade hade jag inga förväntningar på dagen,,, hade bara tänkt mig att stanna hemma och bara vara.,, men det varade inte så länge. Vid 11 ringer Lina,, då hade hon bestämt att vi ska sola idag,,, jaja,, okej,,, ja kommer till stan säger jag, och som vanligt,, blir en heldag och vi har jättetrevligt. Vi börjar på Royal Oak,, för vi är hungriga, vi tar varsin dagens,,spagetti o carbonara,, jättegott. Det blir även en liten runda på stan och lite shopping,, alltid kul. Solningen var helt underbar,,, höll på att somna, haha. Avslutade dagen där vi började den,, på Royal Oak, :) Nu sitter jag här hemma och är bara så nöjd!! Haft en kanondag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!