Horror!!

Skrivet 2011-11-20 Klockan 12:54:55


Då är man ledig ett par dagar nu, klev av imorse, skönt. Denna ledighet går under skräckfilmens tecken, lånade ett gäng skräckisar av en jobbarkompis imorse. 

Tänk vad man utsätter sig för frivilligt, haha. För ett par månader sedan var skräckfilmer det värsta jag visste, ville absolut inte titta på sånt, nu är det nästan det enda jag tittar på ,,, tänk så konstigt det kan bli.

Hoppas bara Malin sover hemma dom här dagarna så jag slipper vara ensam här hemma, då kan det bli lite ruggigt,,,men det är väl det som är meningen med skräckfilmer,, att det ska vara ruggigt o läskigt.

Nej, nu ska jag ta itu med min dag, väntar med filmerna tills mörkret infinner sig,,, hahaha, värst vad jag låter kaxig nu,,, ska se hur kaxig jag är när kvällen kommer,,, :)

Ha en bra dag alla vänner!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!