Bowling,,,, omg!!!!

Skrivet 2011-11-16 Klockan 20:19:55


Haft en kanondag idag. Gjort något jag ALDRIG trodde jag skulle göra igen. Jag har bowlat,,, haaha, ja eller hur. Har bowlat två gånger tidigare i mitt liv och då var jag totalt världelös kan jag säga, en av gångerna kastade jag klotet bakåt,,, hallå,, då fattar ni va,,, haaha.

Måste få säga att jag blev liiite förvånad själv idag,,, för jag var inte sååå dålig,,, med första klotet tog jag 9 kägglor,,, not so bad!!!.  Men som sagt,,, mot slutet blev plötsligt klotet sååå tungt,, haaha, ja,,, då gick de ju som det gick också. Lina vann med 132 mot 71. Men som sagt,,, jag har bowlat idag.....

Ha en go kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!