Happy!!

Skrivet 2011-12-11 Klockan 20:58:24



Livet kan vara bra härligt ibland, eller vad säger ni??? Just nu mår jag bara såå bra,, har ju haft en riktig down period ett tag men nu känner jag att det har vänt. :) Känner mig så glad över detta, för hur bra mår man när man mår dåligt, haha, det blev en lite tokig mening, men ni fårstår nog vad jag menar.

Har kommit till insikt om så mycket i mitt liv, mycket har hänt det senaste året, jag har mått bra/dåligt i skov,, men nu är skoven borta och det är bra som gäller,, så känns det nu iaf, hoppas det blir så.....

Jag har stora förväntningar inför det nya året som komma skall,,, mår bra, känner mig snäll och vill alla väl... Låter som jag är en elak människa egentligen,,, men så är det inte,,, absolut inte,,, jag är snäll, omtänksam och jag vill alla väl,, men saker har hänt så en tid har jag faktiskt känt mig som en liten djävul. Inte bra för själen, men så har det dock varit...

Men nu är djävulen borta,,, men det innebär INTE att allt är glömt och förlåtet,,, absolut inte,,, och det innebär INTE att jag kommer acceptera,, jag sträckte ut en hand,,, ville göra allt bra, men handen togs ej emot. Vad mer kan jag göra,,, ingenting. Så för vissa är jag förmodligen fortfarande den lilla djävulen,,,, :( men vad göra.

Från och med nu ska jag iallafall må bra,,, (ett o annat bakslag kanske, men dom ska bli få) jag vill ha ut så mycket mer av livet än vad det sista året gett mig,,, bara elände,,, nu har jag bestämt att eländet är slut och nu börjar lyckan,,, :)  vet att det blir så,,, bara känner det djuuupt inne i mitt hjärta...

Karma,,,, karma,,,, tänk på vad ni gör mot andra människor,,, gör en god sak och tiofalt gott kommer tillbaka till dig,, gör en elak sak och tiofalt katastrof kommer tillbaka till dig...

Så tänk dig för innan du handlar!!! 

Sköt om er! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!