juletider stundar!!!

Skrivet 2011-12-06 Klockan 22:55:39



Tänk vad mysigt det var att komma upp i morse och se att det var vitt på marken,,, det har snöat,,,, va myysigt. Kände att lite av julstämningen infann sig, städade och donade här hemma på förmiddagen, sen kände jag att jag ville gå på stan o köpa lite julpynt och kanske en o annan julklapp...

Gjorde mig redo för en vända på stan,, var halt värre kan ja säga när jag promenerade ner till stan,,, men ack så mysigt,,, det var ju vitt ute, det gråa var som bortblåst. Väl på stan strålade jag samman med min underbara dotter Lina, vi gick en vända och jag fick en del julklappsköp avklarade,,, såå skönt. Lina och jag avslutade shoppingrundan med lunch på Royal,, pasta med kyckling i cyrrysås, maten var helt okay, men vart var curryn,,,haha.

Väl hemma igen så blev det att tända upp ljus både högt o lågt,,,sen på med tvn,,, Mc Leods Daughters för hela slanten just nu,,, en så oförargerlig australiensk serie,,, ja tycker den är såå bra,, barnen bara skrattar åt mig,,, men vem bryr sig,,, inte jag...

Klockan börjar bli mycket nu, snart dags att gå o lägga mig,, men ett avsnitt till ska ja kolla på,,, undrar hur mycket snö det är ute imorgon när vi vaknar,,,, nu kan vad som helst hända med vädret,,,, men själv hoppas jag på en ganska mild vinter,, snö,, ja helt okej,,, men inte som det varit tidigare vintrar,,, bara för mycket.

Godnatt alla vänner,,, vi hörs snart igen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!