Glöggtajm!!

Skrivet 2011-12-05 Klockan 16:20:31



Wow, var ett helt företag att lyckas lägga upp denna bild,,, vet ej hur jag gjorde, men lyckades, datan har blivit helknäpp, verkar leva sitt eget liv.

Har som vanligt varit slarvig med att skriva, haha, är en vecka sen jag var här nu och förra veckan lovade jag att skärpa mig,,, o se hur det gick,,, därför tänker jag inte lova något nu, inläggen kommer som dom kommer,, haha

Tänkte jag skulle skriva lite om min helg, klev av igår morse och är ledig till onsdag, gårdagen tillbringade jag med Lina, mycket trevligt, vi träffades på eftermiddagen och gick till Royal, vi satt där några timmar, så ett par öl blev det allt,, haha,, skönt sätt att varva ner på efter tre nätters jobb. Efter Royal bar det av hem till Lina för att dekorera hennes vägg,,, det blev en del spikande,,, fint blev det. Man kan bli ganska hungrig av att dekorera och spika så Lina och jag avslutade kvällen på Spicy Hot, blev nudlar för mig, hör och häpna, jag åt upp varenda smul på tallriken, har aldrig hänt förut,,, så hungrig var jag, och när man har ätit blir man ju som bekant trött,, haaha, var hemma ca 20.00 och var så toktrött så jag gick och lade mig och vaknade 15timmar senare.

Vaknade mycket utvilad och full av energi. Har grejat här hemma hela dagen,,, mysit till det ordentligt,,,, så nu skall jag tillbringa kvällen framför tvn med lite glögg och tända ljus,,,, mysigt!!

Ha en trevlig kväll, så hörs vi snart igen!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!