A dream who will be true!!!

Skrivet 2011-12-11 Klockan 21:49:31



Min största önskan just nu är att få åka till Gambia och sooolen,,, som allt känns nu så tror jag att livet ler mot mig, så snart är jag där igen. 

Tänk att vakna på morgonen av fåglarna och värmen framför allt,,, bara såå underbart, mellan kl 10 o 11 lägger man sig vid polen och där ligger man hela dan,,, man blir servad med allt man behöver, mat o dryck,, du lever som en kung helt enkelt.... 

När kvällen kommer ja då kan man antingen softa o ta det lungt eller så kan man parta,,,, haha,, o väljer man att parta så kan det ta hela natten lång,, för nu är vi i Gambia,,, :)  

Jag har varit i Gambia 3 gånger,,, mina föräldrar har varit där i, hm, vet inte exakt, men om jag säger 30år så ljuger jag inte,,, känns som om ja känner samma kärlek för Gambia som dom alltid gjort,,, tror jag kommer bli en trogen besökare på kololli,,, går i mina föräldrars fotspår,,,, ÄLSKAR GAMBIA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!